Wednesday, November 21, 2012

Buang Password Yang Diperlukan Untuk Membuka Fail PDF

OLEH ABHISHEK BHATNAGAR PADA NOVEMBER 20, 2012
sumber: http://www.troublefixers.com/solved-remove-password-required-to-open-pdf-file/

Salah satu pembaca kami bertanya kepada kami mengapa dia diperlukan untuk membuka fail PDF yang sama ada penyata kad kredit dalam bentuk PDF beliau diterima dalam e-mel atau penyata bank dalam bentuk PDF, kebanyakan kali ini jenis fail PDF memerlukan anda untuk memasukkan kata laluan untuk membuka mereka.



Tetapi bagi kebanyakan pengguna ia tugas yang benar-benar menjengkelkan dan rumit untuk input kata laluan yang diperlukan untuk membuka fail PDF dan sekali lagi ia memerlukan usaha yang lebih di sebelah pengguna untuk ingat ini kata laluan yang beberapa kali berbeza dalam setiap fail PDF.

Buang Kata Laluan Fail PDF Untuk Buka Dengan Mencetak Tipu Ia Sebagai PDF

doPDF adalah plugin perisian percuma yang anda boleh memasang di tingkap yang membolehkan anda untuk mencetak mana-mana laman web di pelayar kegemaran anda sebagai fail PDF supaya anda boleh mengakses kemudian dengan membuka fail PDF, begitu juga bagi mereka fail PDF yang anda mahu mengeluarkan fail PDF, anda hanya perlu untuk membuka mereka sekali dalam penonton PDF seperti Adobe Reader, Fox Ia PDF Reader. Kemudian mencetak mereka hampir dan menyelamatkan mereka sebagai PDF lagi, fail baru anda mendapat cara ini adalah replika kata laluan percuma dan tepat fail PDF asal.



Sekarang mencetak PDF keseluruhan sebagai fail PDF lagi dan fail baru akan kata laluan percuma, jadi tiada password yang akan diperlukan untuk membuka fail PDF yang baru akan pendua menyalin Fail PDF asal.



Buang Kata Laluan PDF File asal dan Buat Ia kata laluan Percuma Untuk Dibuka

Satu lagi cara mudah untuk membuang kata laluan yang diperlukan untuk membuka fail PDF dengan menggunakan freeware ini dipanggil BeCyPDFMetaEdit atau untuk beberapa fail, tetapi cara ini sekali lagi anda akan perlu untuk menggunakan alat ini lagi dan lagi untuk setiap fail PDF yang anda mahu untuk membuat kata laluan percuma untuk membuka.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ciliboh: kata laluan / password biase digunakan untuk mengelakkan kecurian hak cipta dan mungkin kandungannya sulit untuk orang tertentu. pastikan untuk membuang kata laluan itu, fail itu adalah selamat untuk dikongsi dengan orang lain atau tidak.

selamat mencuba.....

1 comment: