Tuesday, November 13, 2012

Tukar Orientasi Video - Terbalik atau Putar Video Pada Pelbagai Sudut

OLEH SHOUMESH PADA NOVEMBER 14, 2011
sumber:  http://www.troublefixers.com/flip-rotate-turn-upside-down-tilt-a-video-on-computer/

Kini kita telah mendapat banyak perisian yang boleh menukar orientasi imej. Tetapi adakah kita mempunyai apa-apa perisian untuk menukar orientasi video? Kadang-kadang sementara menembak video menggunakan telefon bimbit atau kamera tangan padat diadakan, kita tidak menyedari sudut di mana kita memegang kamera yang boleh membuat video terbalik atau dalam landskap sedangkan kita mahu ia dalam mod potret . Hari ini saya telah mendapat satu perisian yang dinamakan Percuma Video Flip dan Putar yang membantu anda untuk berputar dan flip video anda.
Aplikasi akan membantu anda untuk flip dan berputar untuk menukar orientasi video dengan hanya satu klik. Permohonan adalah sangat mudah dan mudah untuk beroperasi. Permohonan itu mempunyai tujuh jenis berputar dan flip pilihan yang disediakan untuk anda. Apabila anda akan memasang permohonan, anda akan mendapat pilihan untuk memasang toolbar dalam pelayar anda dan menjadikan ia sebagai laman carian anda dan laman utama lalai juga. Tetapi anda boleh tanda pilihan ini jika anda tidak mahu memasang perisian ini dalam komputer atau komputer riba anda.



Ini adalah skrin pertama yang akan membuka apabila anda akan menjalankan perisian untuk kali pertama selepas memuat turun dan memasang ia daripada pautan yang disediakan di akhir artikel. Permohonan adalah sangat mudah dan mudah untuk beroperasi. Ia mempunyai dua butang pada iaitu atas Input fail dan fail Output. Di bahagian bawah perisian mempunyai tujuh butang orientasi di sebelah kiri dan butang Pilihan pada sebelah kanan. Kedua-dua butang pada iaitu atas Input fail dan fail Output mempunyai browse butang juga supaya anda boleh melayari dan memilih lokasi input fail dan lokasi untuk menyimpan fail output selepas penukaran dilakukan. Tujuh pilihan orientasi yang terdapat dalam alat berputar 90 CCW (Kaunter Ikut arah jam), 180 putar, putar 90 CW (Ikut arah jam), flip melintang, flip menegak, putar 90 CW dengan flip menegak dan berputar 90 CCW dengan flip menegak. Format output akan AVI sama.



Apabila anda akan klik pada butang Options tetingkap di atas akan terpapar. Ia mempunyai kotak semak untuk menentukan komputer yang akan penutupan jika proses itu selesai dengan jayanya. Terdapat banyak pilihan bahasa yang terdapat di alat seperti Inggeris, Jerman, Jepun, Perancis, Sepanyol, Rusia, Cina, Poland, Belanda dan banyak lagi.

Muat Flip Video Percuma dan Putar

-----------------------------------------------------------------------------------
ciliboh: nak guna muvie maker pn boleh. tapi mungkin makan masa untuk simpan semula. sama-sama manfaatkan teknologi yg ada...

1 comment:

  1. Ciliboh@Work: Tukar Orientasi Video - Terbalik Atau Putar Video Pada Pelbagai Sudut >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Ciliboh@Work: Tukar Orientasi Video - Terbalik Atau Putar Video Pada Pelbagai Sudut >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Ciliboh@Work: Tukar Orientasi Video - Terbalik Atau Putar Video Pada Pelbagai Sudut >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK CA

    ReplyDelete