Monday, November 26, 2012

Semua Dalam 1: System Checkup, System Cleanup, System Speedup, Network Security And PC Performance

OLEH SHOUMESH PADA 28 DISEMBER, 2011
sumber: http://www.troublefixers.com/all-in-one-tool-for-system-checkup-system-cleanup-system-speedup-network-security-and-pc-performance/

Hari ini saya telah mendapat alat untuk anda bernama Toolwiz care, freeware yang boleh digunakan untuk tingkatkan prestasi PC perlahan anda. Permohonan ini mempunyai koleksi alat yang boleh membantu anda untuk mengoptimumkan prestasi sistem anda dalam pelbagai cara, memberikan anda peningkatan keseluruhan dalam prestasi sistem anda. Permohonan tersebut mempunyai alat System Checkup untuk mengesan sebarang masalah, kesilapan, kesilapan registry, malware spyware, atau virus dalam sistem anda. Ia mempunyai alat system checkup untuk membersihkan sebarang jenis malware, spyware atau virus dalam sistem anda dan membetulkan kesilapan-kesilapan dalam sistem seperti registry setting. Permohonan tersebut mempunyai pilihan system SpeedUp untuk defragment cakera keras anda, memeriksa untuk masa permulaan sistem dan mengurangkan. Alat ini juga menyediakan pilihan untuk meningkatkan keselamatan rangkaian sistem tempatan serta di internet. Permohonan juga mempunyai pelbagai alat untuk sistem untuk memantau dan meningkatkan prestasi sistem.



Ini adalah tetingkap pertama yang akan membuka apabila anda akan membuka permohonan untuk kali pertama selepas memuat turun dan memasang ia. Sistem ini mempunyai enam ikon iaitu Checkup, Cleanup, SpeedUp, Security, Tools dan App Manager. Setiap ikon ini menunjukkan pelbagai pilihan, alat, pemeriksaan dan pembaikan yang bermacam di kalangan mereka dalam usaha untuk meningkatkan prestasi sistem kita dalam setiap cara yang mungkin. Di bawah opsyen System Checkup kita akan diimbas untuk sebarang virus, spyware, malware, kesilapan registry, kunci, fail log, fail-fail sementara, fail ringan, fail sampah, fail cache, sejarah, perkhidmatan, pilihan tingkap, pilihan alat dan banyak perkara-perkara lain untuk sebarang anomali. Jika mana-mana kesilapan ditemui, maka terdapat juga pilihan untuk menetapkan mereka menggunakan butang Betulkan.



Pilihan-pilihan Pembersihan mempunyai empat pilihan sub iaitu Registry Clean, Disk Clean, Privacy Clean dan Disk Analyze. Pilihan Registry Clean akan menyemak registry anda untuk kesilapan dan menetapkan dalam kes ia mempunyai apa-apa. Pilihan Disk clean akan membantu anda untuk menganalisis dan menetapkan apa-apa masalah yang wujud dalam cakera keras anda. Privacy clean akan membantu anda untuk membersihkan fail peribadi anda seperti cookie pelayar, sejarah sesi, sejarah sementara dan banyak lagi. Pilihan Disk Analyze digunakan untuk menganalisis cakera keras anda untuk apa-apa jenis atau kesilapan dan menetapkan mereka dalam kes ia mempunyai apa-apa.



Pilihan SpeedUp mempunyai pilihan sub iaitu SystemOptimizer, Starup Report, Startup Optimizer dan fast Defrag.  SystemOptimizer menyediakan pilihan untuk meningkatkan prestasi sistem dengan meningkatkan masa tindak balas sistem, kestabilan, GUI dan arahan tindak balas, Fail keselamatan dan keselamatan Rangkaian kelajuan dan kelajuan dan banyak lagi.  Starup Report memberikan anda laporan yang merangkumi statistik pelbagai mengenai startup sistem anda berbanding kepada komputer lain dan yang program mengambil berapa banyak masa di startup dan apa semua boleh dibuang dan apa yang tidak boleh. Startup Optimizer akan memberikan anda pilihan untuk membuang pelbagai perkhidmatan dan program-program dari bermula pada startup dalam usaha untuk mempercepatkan startup anda. pilihan Fast Defrag boleh digunakan untuk defragment cakera keras anda dalam usaha untuk meningkatkan prestasi cakera keras.



Security mempunyai empat pilihan iaitu Plugin Manager, Network manager, Process Manager dan Service Manager. Plugin Manager memberikan anda senarai semua plugin yang dipasang dipasang dalam sistem anda dan ia juga memberikan anda pilihan untuk mengeluarkannya. pilihan Network Manager  akan menunjukkan kepada anda semua sambungan yang sedang berjalan dalam sistem anda dan juga untuk menutup sesiapa daripada mereka jika anda mahu. pilihan Process Manager akan menunjukkan kepada anda pelbagai proses berjalan dalam sistem anda dan pilihan untuk melumpuhkannya. Pilihan Service Manager akan menunjukkan kepada anda perkhidmatan yang sedang berjalan di dalam sistem anda dan pilihan untuk melumpuhkan sebarang perkhidmatan tertentu.



Pilihan Tools mempunyai alat yang dibahagikan dalam tiga kategori iaitu Basic tools, Advanced tools dan Super tools. apa Fungsi tools boleh diketahui dengan hanya membaca nama mereka.



pilihan App Manager mempunyai dua pilihan sub; Uninstall Software dan Recommend Software. Pilihan Uninstall Software memberikan anda pilihan untuk memadam mana-mana perisian yang dipasang dalam sistem anda dan Mengesyorkan perisian akan menunjukkan kepada anda satu senarai perisian yang disyorkan dan link download mereka untuk pelbagai tujuan.

Muat turun Penjagaan Toolwiz.

---------------------------------------------------------------------------------
ciliboh: sangat sesuai untuk pengguna biasa sahaja.selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment