Tuesday, November 1, 2011

Uji Main Perisian Tidak Dipercayai Atau tidak terjamin, Aplikasi atau Muat turun Dalam Zon Pelindung

Uji Main Perisian Tidak Dipercayai Atau tidak terjamin, Aplikasi atau Muat turun Dalam Zon Pelindung
OLEH SHOUMESH PADA SEPTEMBER 30, 2011

Kadang-kadang anda memasang beberapa permohonan yang boleh merosakkan komputer anda Windows OS dan anda akan perlu mengkonfigurasi sistem anda sekali lagi. Tetapi kini terdapat satu perisian percuma perisian yang bernama BufferZone Pro yang akan membolehkan anda untuk menguji perisian dalam zon maya sebelum memasang di dalam persekitaran komputer sebenar supaya di mana-mana perisian yang berniat jahat atau beberapa fail mendapat rasuah, ia tidak akan dapat mendatangkan mudarat kepada komputer anda .



Permohonan itu keselamatan suite yang menggunakan teknologi virtualisasi untuk melindungi sistem operasi komputer anda dari sebarang ancaman dengan mengasingkan semua fail-fail dan program dari. Permohonan tersebut akan membantu anda dalam membezakan proses yang sedang berjalan dalam persekitaran maya dari proses berjalan dalam persekitaran windows sebenar dengan disertakan tingkap dengan sempadan merah yang menunjukkan bahawa perisian tidak akan membuat apa-apa perubahan. Permohonan secara automatik akan melindungi pelayar, pelanggan memuat turun dan Rasul segera. Jika anda ingin menambah permohonan untuk senarai perlindungan, ia juga boleh ditambah ke dalam senarai. Anda juga boleh memilih untuk menjalankan perisian dalam zon maya atau membuang perisian yang telah berjalan di zon maya dengan memilih pilihan yang diperlukan dari Explorer klik kanan menu.



Ini adalah tetingkap yang pertama yang akan terpapar apabila anda akan menjalankan perisian untuk kali pertama selepas memuat turun dan memasang. Perisian akan menunjukkan kepada anda program-program yang sedang berjalan dalam persekitaran maya di bawah seksyen Program BufferZone.



Anak tetingkap pilihan akan terbuka apabila anda klik pada arrow sempadan di sebelah kiri tetingkap. Anak tetingkap pilihan akan mempunyai pilihan seperti Ringkasan, Dasar, Konfigurasi Firewall dan Bantuan. Tetingkap ringkasan tetingkap lalai yang membuka apabila anda akan membuka perisian buat kali pertama yang mengandungi beberapa statistik seperti aktiviti-aktiviti Internet yang terkandung, ancaman Privasi menghalang dan ancaman Sistem menghalang.



Pilihan dasar akan mengandungi pilihan untuk memutuskan apa program dan alat-alat di dalam komputer untuk dimasukkan ke dalam persekitaran maya secara automatik. Installer dan Pembaharuan di dalam pilihan Pro BufferZone membuat permohonan itu meletakkan semua program-program yang ditandatangani di luar itu sendiri dan program-program yang tidak bertanda di dalam dirinya yang boleh dikawal dengan slider. Pilihan lain adalah Kawalan Peranti Luar yang memutuskan sama ada peranti luaran perlu dipantau atau tidak ini juga boleh dipantau dengan bantuan slider.



Pilihan Firewall akan membolehkan anda untuk menambah pelbagai program dan memutuskan sama ada anda mahu untuk menghidupkan atau mematikan Firewall.



Konfigurasi akan membenarkan anda untuk meletakkan kata laluan untuk permohonan supaya tiada seorang pun kecuali anda boleh membuka permohonan itu dan menambah atau memadam apa-apa permohonan dari Pro BufferZone.


Muat Turun BufferZone Pro

ciliboh: tutorial ini adalah translasi menggunakan GoogleTranslate... jdi ayat trtentu mungkin terkelakar sedikit alihbahasanya

No comments:

Post a Comment