Tuesday, November 1, 2011

Bagaimana Untuk Elakkan Ulang Pengaktifan Windows Microsoft Office Pada PC Sama

Bagaimana Untuk Elakkan Ulang Pengaktifan Windows Microsoft Office Pada PC Sama
OLEH SHOUMESH ON OCTOBER 4, 2011
sumber asal: http://www.troublefixers.com/backup-activation-data-of-windows-and-microsoft-office/

Banyak kali yang anda perlu uninstall dan pasang semula Windows atau perisian disebabkan fail rasuah atau disebabkan oleh serangan virus atau kerosakan sistem . Setiap kali anda akan pasang semula Windows atau Microsoft Office , anda akan perlu mengaktifkan talian lesen anda bagi setiap satu daripada mereka walaupun anda akan pasang semula pada PC yang sama . Tetapi untuk semua perisian, terdapat had tertentu yang anda boleh mengaktifkan lesen yang sama pada PC yang sama dan selepas itu, perisian itu akan mendapat dikunci dan anda akan perlu untuk mendapatkan unlocked dari vendor yang dalam kes ini adalah Microsoft. Tetapi sekarang saya telah mendapat suatu permohonan yang dinamakan Pengurus token Advanced, yang merupakan satu alat perisian percuma . Perisian ini akan membantu anda untuk mengekalkan sandaran pengaktifan anda tingkap anda dan Microsoft Office 2010.






Menggunakan sandaran yang anda boleh simpan semula bila-bila masa anda akan memasang semula sistem anda. Anda perlu menjalankan alat dari folder baru. Perisian akan bekerja untuk Microsoft Windows danMicrosoft Office 2010 dan akan membuat sandaran semua lesen fail. Perisian benar-benar bebas dari sebarang virus dan ia tidak menghendaki mana-mana program-program luar kecuali Rangka Kerja. BERSIH. Alat ini mempunyai antara muka yang dinamik. Ringan sangat dan pantas dan memerlukan kurang daripada 30 saat untuk memulihkan kunci pengaktifan anda. Perisian ini telah dikodkan dengan semua ciri-ciri keselamatan yang perlu.



Ini adalah tetingkap pertama yang akan terpapar apabila anda akan menjalankan perisian untuk kali pertama selepas memuat turunnya. Perisian tidak memerlukan pemasangan kerana ia akan berjalan secara langsung dari fail exe. Alat ini mempunyai dua tab utama seseorang itu untuk Pengaktifan Windows dan yang lain adalah untuk Pengaktifan Microsoft Office. Kedua-dua tab mempunyai Sandaran dan butang Tukar Kunci Produk. Anda boleh menggunakan butang Backup untuk mengambil sandaran pengaktifan Windows.




Tab ini adalah untuk menyediakan anda sandaran untuk pengaktifan Microsoft Office dengan menggunakan butang Backup. Aplikasi itu serasi dengan perisian pelbagai seperti Office 2010, Windows 7 , Windows Vista, Windows Server 2011 dan Windows 2008 R2. Sandaran perisian yang diperlukan akan dibuat dalam folder yang sama di mana anda simpan perisian. Folder sandaran akan mengandungi fail Tokens.dat yang akan menyimpan kebanyakan fail-fail pengaktifan tingkap. Fail sandaran yang akan berlangsung pada mesin yang sama tidak tiap-tiap pada mesin anda memasang perisian anda. Oleh itu, jika anda perlu memasang perisian anda di mana-mana mesin lain, anda perlu mengaktifkan pada mesin itu. Dalam kes anda menukar perkakasan pada sistem anda, maka anda harus mengambil sandaran lagi kerana bila-bila masa anda menukar perkakasan fail-fail pengaktifan akan berubah.


Muat turun Pengurus Token Advanced




------------------------------------------------------------------------------------------

ciliboh: ni bukan Crack/Keygen/Serial Number.

No comments:

Post a Comment