Thursday, November 3, 2011

Rakam dan Muat Turun Video Streaming, Siaran Langsung Dari YouTube ATAU dari mana-mana Laman Sesawang.

Rakam dan Muat Turun Video Streaming, Siaran Langsung Dari YouTube ATAU Dari Mana-mana Laman Sesawang.
OLEH SANDEEP PADA 7 OKTOBER 2011
sumber asal : http://www.troublefixers.com/capture-and-record-any-live-stream-video-youtube-video-or-any-online-video/


Bilangan laman web yang menawarkan video dalam talian telah benar-benar meningkat baru-baru ini.Pelbagai laman web seperti YouTube , YouTube dan banyak lagi menawarkan sejumlah besar video yang pengguna boleh melihat secara online . Tetapi, jika anda mahu untuk memuat turun dan menyimpan video yang terdapat dalam komputer anda untuk melihat pada bila-bila masa di masa akan datang? Ya, untuk ini anda memerlukan perisian atau pada asasnya Downloader video yang boleh berkhidmat dengan tujuan anda. Walaupun terdapat sebilangan besar utiliti seperti yang terdapat di web yang boleh dimuat turun dan digunakan untuk memuat turun video itu, tetapi bahawa kita memperkenalkan hari ini mempunyai beberapa ciri-ciri yang berbeza yang menjadikannya satu khas berbanding utiliti lain seumpamanya .




VSO Downloader pada dasarnya adalah alat yang kecil, mudah untuk digunakan dan sangat membantu yang disediakan sebagai perisian percuma dan telah direka khas untuk Windows yang boleh secara automatik memuat turun dan menyimpan streaming video web dari YouTube, YouTube dan banyak lagi laman perkongsian video dan dengan itu membolehkan pengguna untuk melihat video ini kemudian pada masa akan datang juga. Seperti yang dikatakan bahawa ia mempunyai beberapa ciri-ciri yang berbeza daripada mana salah satu ciri terbaik adalah bahawa ia berfungsi pelayar bebas dan ia mengesan secara automatik apabila anda menonton video secara online yang menjadikan utiliti khas. Setelah mengesan video, ia akan mula dimuat-turun video cakera keras anda dan akan selesai memuat turun, walaupun anda meninggalkan halaman atau menutup tab dari pelayar anda. Ini memastikan bahawa anda tidak perlu untuk video stream setiap kali anda mahu menonton dan anda terus boleh memainkan daripada komputer sendiri anda.



Aplikasi ini boleh dimuat turun dengan mudah dari link yang diberikan di bawah dan boleh dipasang dalam langkah-langkah yang sangat kecil dan mudah. Selepas melancarkan permohonan itu, anda boleh memerhatikan bahawa terdapat dua cara untuk memuat turun video. Satu di antaranya adalah bahawa, anda secara manual boleh menambah pautan dalam antara muka dan satu lagi yang kita telah menyebut di mana ia mengesan secara automatik URL yang boleh dilakukan dengan menetapkan pemantauan penstriman sebagai membolehkan. Ia juga menyediakan kemudahan penapisan video yang anda tidak mahu untuk memuat turun dan ini boleh dicapai dengan menetapkan saiz video yang minimum untuk muat turun. Kini, satu soalan yang mungkin timbul di sini ialah bagaimana pula dengan orang-orang video pengiklanan yang datang bersama-sama dengan video yang kita mahu untuk memuat turun? Untuk ini, pemaju telah memperkenalkan satu ciri lagi bersama-sama dengan utiliti ini. Terdapat juga pilihan untuk skip video iklan dengan blocker iklan bersepadu dan oleh itu hanya video utama akan turun. Antara ciri-ciri lain juga termasuk memuat turun resume, multi-threaded memuat turun, HTTPS dan socks5 sokongan dan banyak lagi.

Jika anda bimbang tentang jalur lebar yang akan mengambil dalam semua memuat turun, maka untuk ini, anda juga boleh menetapkan muat turun serentak maksimum yang mungkin itu mengimbangi lebar jalur untuk digunakan. VSO Downloader berfungsi bebas daripada pelayar web, jadi Oleh itu, ia berfungsi dengan semua mereka, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, dan banyak lagi. Jadi, sila muat turun dari link di bawah diberikan dan mula memuat turun video kegemaran anda.


Download VSO Downloader

-------------------------------------------------------------------
ciliboh : Yang biase ak gne adalah Internet Download Manager (IDM) untuk muat turun video. tp kadang2 video di youtube tak boleh muat turun dengan IDM. Jadi aku guna Save Video.com bile nk muat turun dari Youtube. Rupe2nya, ada cara yang mudah dan boleh untuk semua jenis laman video.

No comments:

Post a Comment