Monday, October 31, 2011

Cari Virus Proses Tulen dan Palsu, Program Aktif Pada PC Anda

Cari Virus Proses Tulen dan Palsu, Program Aktif Pada PC Anda
OLEH SHOUMESH PADA SEPTEMBER 28, 2011

Kadang-kadang apabila anda bekerja pada sistem anda dan semua tiba-tiba anda cenderung untuk menyedari bahawa komputer anda telah pergi perlahan dan kemudian pelbagai perkara mula datang dalam fikiran anda seperti ia mungkin telah mendapat jangkitan daripada virus tersebut kerana anda bekerja di internet , ia adalah disebabkan perisian rasuah atau ia juga mungkin disebabkan oleh peningkatan dalam penggunaan memori beberapa perisian. Tetapi untuk membantu anda dengan dilema minda anda, saya telah mendapat Hacker Proses permohonan yang dinamakan.




Perisian ini akan membantu anda dalam memanipulasi proses dan perkhidmatan pada komputer anda. Permohonan itu akan menyediakan anda dengan mudah dan pandangan pokok diubahsuai proses yang dijalankan pada komputer anda. Permohonan ini menyediakan anda dengan pandangan terperinci semua sistem statistik dan graf. Permohonan itu mempunyai beberapa ciri-ciri canggih tidak dijumpai dalam program-program lain seperti detaching proses dari debuggers, melihat timbunan proses dan mengendalikan GDI dan menyuntik dan memunggah DLLs. Permohonan boleh membiarkan anda memilih pelbagai proses dan melaksanakan pelbagai tugas mereka seperti menamatkan, menggantung dan menyambung semula. Perisian ini sangat kuat kerana ia akan memintas semua perisian keselamatan dan rootkit anda. Permohonan itu juga akan membolehkan anda untuk melihat, mengawal dan mengedit perkhidmatan, termasuk orang-orang yang tidak ditunjukkan oleh konsol Perkhidmatan. Alat ini juga akan membantu anda untuk melihat dan menutup sambungan rangkaian.





Ini adalah tetingkap yang pertama yang akan terpapar apabila anda akan menjalankan perisian untuk kali pertama selepas memuat turun dan memasang. Perisian ini mempunyai pelbagai toolbar options seperti Hacker, View, tol, Pengguna dan Bantuan. Permohonan tersebut mempunyai tiga tab Proses, Perkhidmatan dan Rangkaian. Tab Proses akan menunjukkan pelbagai proses yang berjalan dalam sistem. Tab Perkhidmatan akan menunjukkan pelbagai perkhidmatan yang berjalan di sistem termasuk perkhidmatan Microsoft. Tab Network akan menunjukkan kepada anda pelbagai program yang dijalankan pada rangkaian.





Tab Hacker mempunyai pilihan seperti Run, Run as Administrator dan Main Sebagai Pengguna Berhad, Main As, Papar Details for Semua Proses, Kumpulan Wang Mengendalikan atau DLLs, Pilihan, Plugins, Komputer dan Keluar. Show Details untuk Semua Proses akan menunjukkan kepada anda details for semua proses berjalan di sistem.






Menu View mempunyai pelbagai pilihan penting seperti Sistem Maklumat, Windows, Windows Desktop, Senarai Memori, Ikon Dulang, CPU Show di bawah 0,01, Refresh, Update secara automatik dan banyak lagi. Kemas kini secara automatik akan diperiksa secara lalai dan Interval Update boleh ditetapkan mengikut apa yang anda mahu daripada set pelbagai.





Menu Alat mempunyai pilihan seperti Perkhidmatan Buat, Proses Tersembunyi, Pagefiles dan lain-lain.


Muat turun PROCESS HACKER

No comments:

Post a Comment