Sunday, January 16, 2011

25 Ideas About Me....


perlu ke?

xpela, skdar brkongsi...
thanks dik, Ziemira

Arahan :
"Once you have been tagged, you are supposed to write a note , with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated"

1. aku bkn orang konsisten.

2. bercita-cita untuk sedikit gemuk.

3. suke meniru+mengubah

4. xsuke minum air klu tersedu

5. pnah dpt flushparanoid

6. suke panggil junior ngn nama 'adik'

7. cinta adalah perasaan yang pelik tapi bahagia

8. penakut tp suke mencabar diri.

9. slalu tbyangkn ada plindung bahu dan kepak kelawar kt badan.

10. suke mkn bnyak coklat.... biarpn x sedap mne.

11. strt knal cite naruto mse form 5.

12. xpndai semua benda, tp suke mncube n mengkaji...

13. kurang telan kacang merah...

14. tonton wayang untuk cerita seram sahaja...

15. klu mencelah keta semasa Traffic Jam (menaiki moto), pastikan beri signal dan lihat kiri dan kanan.

16. saya xde kekasih, dan SAYA OK!

17. klu terkejut semasa berjalan, tangan kanan akan sedia menumbuk.

18. klu bersungguh, mestilah bersdia untuk dikecewa.

19. pkai kopiah sbb ade org tinggalkan kopiah atas katil mase form 3.

20. org yang paling berjaya ialah orang yang menjaga iman dan ukhwah.

21. ciliboh adalah bahan dalam masakan...... dan ia xde kaitan dengan fizikal atau mental aku.

22. untuk knal personaliti user forum Wira tunggal Legacy adalah dengan memahami watak yang mereka pilih.

23. aku suke percayakan orang.... dan sangat berdendam klu org tu tipu ak.

24. abah x pnah lempang aku.

25. Dah lame xwat tag ni...

ckup jgk 25...

umh, korang lak wat...
1. adk Dayah
2. Junior Madiha
5. Arfa
6. nisa'
8. Yana
9. OKed Kayangan
10. Dayah Nadia
11. adk kat
12. adk ira
14. chek ja
25. auni fana

ckup pn 25 org..
hhahaha....

No comments:

Post a Comment